- Висококачествени масла на конкурентни цени
- Лизингови автомобили
- Преференциални условия по застрахователни полици.

Системата ни е разработенa така, че всеки клиент да има възможност да проследява всяка трансакция с притежавана карта и при нередност, може веднага да направи необходимите промени.
Работата ни с лидерите в бранша и постоянното обновяване на транскациите позволява високо ниво на прозрачност и малък риск от злоупотреби.
Получавате възможност да зареждате гориво на преференциални цени от нашите партньори и да избирате най-удобните за Вас обекти по маршрутите си. Комбинация, която позволява спестяването на време и усилия.
Стабилните търговски взаимоотношения с нашите партньори в комбинация с висококвалифицирания ни персонал са идеалните предпоставки за обслужване от най-високо качество!
Вие може да се възползвате от предоставените от нас услуги на всички обекти на бензиностанции на веригите „Петрол“, „Лукойл“, „Еко“ и „Круиз“ в страната, благодарение на което получавате 95% покритие от територията на страната.
От 25.05.2018г. започва да се прилага РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/679 НА ЕВРОПЕЙСКИЯТ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА, приет на 27.04.2016г. Той касае защитата на физическите лица във връзка с предоставянето и обработването на лични данни. Регламентът завишава стандартите за защита на личните данни в целия Европейски съюз, което налага промени в досегашните практики по отношение на обработката им.
Компанията е предприела всички необходими мерки по обработка и съхранение на личните данни. Тяхното съхрание и последващи процедури ще бъдат изцяло по регламент на ЕВРОПЕЙСКИЯТ ПАРЛАМЕНТ с номер: „2016/679“
Целта е да съобщим на всички наши партньори и клиенти , че в „МОТОБУЛ“ ЕАД са предприети всички необходими мерки и процедури по безопасност и обработка според влизащите в сила промени.
ПОНЯТИЯ
Следните термини, използвани в настоящите Общи условия, имат значение, както следва:
Авансово плащане – плащане от Клиента на пълната или част от стойността на Лимита преди началото на Отчетния период, за който се отнася плащането;
Бензиностанции – търговски обекти, на чиято територия се осъществява продажба на Горива и други Продукти/Услуги, в които Клиентът има право да ползва Услугите, предоставяни от Доставчика и предвидени в Договора;
Горива – течни и газообразни горива, предлагани в Бензиностанциите, по отношение на които Клиентът има право да ползва Услугите, предоставяни от Доставчика и предвидени в Договора;
Договор за предоставяне на Клиентски Карти/Чипове („Договора/ът“) – договор между „Мотобул“ ЕООД и Клиент, част от който са настоящите Общи условия и по силата на който Доставчикът се задължава да предостави на Клиента за временно ползване заявен от Клиента брой Клиентски Карти или Чипове, даващи му право да ползва Услугите на Доставчика при представяне на Клиентска Карта или Чип при закупуване на Гориво и/или други Продукти/Услуги в Бензиностанция, съобразно конкретните условия, уговорени в Договора;
Допълнителен лимит – допълнителна сума, надвишаваща стойността на Лимита, до размера на която Доставчикът предоставя Услугите на Клиента за съответен Отчетен период, при наличието на всички предвидени в настоящите Общи условия и в Договора предпоставки;
Доставчик – „Мотобул“ ЕООД, представляващо търговско дружество, регистрирано в Търговския регистър към Агенция по вписванията с ЕИК: 121424680, със седалище и адрес на управление: Република България, гр. София, п.к. 1592, район „Искър“, бул. „Христофор Колумб“ № 43, тел.: (02) 942 46 53, факс: (02) 942 46 48, електронна поща: goriva@motobul.com, Интернет страница: www.motobul.com;
Искане за издаване на Клиентска Карта или Чип – изрично волеизявление на Клиента, че желае да ползва Услугите на Доставчика, като му бъде предоставен посочен от него брой Клиентски Карти или Чипове или допълнителни Клиентски Карти или Чипове;
Клиент – валидно учредено и съществуващо юридическо лице или едноличен търговец, желаещо да ползва/ползващо Услугите, предоставяни от Доставчика;
Клиентска Карта или Чип – пластика или друг носител на данни, издаден от Доставчика или от Партньор на Доставчика и предоставен за временно ползване на Клиента, при представянето на който в Бензиностанции при закупуване на Горива или други Продукти/Услуги, предлагани от Бензиностанциите, Клиентът има право да ползва Услугите, предоставяни от Доставчика;
Лимит – общата максимална стойност, предвидена в Договора, за всички предоставени на Клиента Клиентски Карти/Чипове, до размера на която Доставчикът предоставя Услугите на Клиента за съответен Отчетен период;
Начална страница – Интернет страницата на Доставчика на адрес www.motobul.com;
Обща дължима сума – общата сума, дължима от Клиента на Доставчика за всеки Отчетен период, включваща общата стойност на: 1/ зареденото през Отчетния период Гориво и на всички други закупени от Бензиностанции Продукти/Услуги, след намаляване със стойността на предоставените за същия Отчетен период Търговски отстъпки; 2/ всички евентуални разходи във връзка с предоставяне на Услугите през Отчетния период; 3/ всички такси/комисиони, дължими от Клиента;
Общи условия – настоящите Общи условия, в актуалната им редакция;
Отложено плащане – предоставяната от Доставчика Услуга Клиентът да заплаща Общата дължима сума за изтичащия Отчетен период в рамките на определен срок, предвиден в Договора;
Отчетен период – период от време, с продължителност, уговорена в Договора, през който Клиентът ползва Услугите, в рамките на уговорения Лимит, и за който заплаща на Доставчика Общата дължима сума;
Партньор на Доставчика – доставчик на услуги, различен от Доставчика, издаващ Клиентски Карти или Чипове, които Доставчикът може да предоставя на Клиента съобразно Договора;
Преференциална цена – дължимата от Клиента на Доставчика цена за всяко зареждане на Гориво и/или закупуване на други Продукти/Услуги от Бензиностанции, след намаляване със стойността на Търговската отстъпка, ако такава е приложима;
Продукти/Услуги – продукти, различни от Горивата, и услуги, предлагани в Бензиностанциите, за които, ако е изрично предвидено в Договора, Доставчикът може да предоставя Услугите си по Договора;
Профил на Клиента – лична страница на Клиента в Началната страница; Тарифа – действащата Тарифа на Доставчика за таксите, дължими от Клиента;
Тотем – рекламно табло пред Бензиностанция, посочващо цената на дребно на Горивата, продавани в Бензиностанцията;
Трето лице – лице, различно от Доставчика и Клиента, на което Клиентът има право да отстъпи ползването на предоставени му Клиентски Карти или Чипове;
Търговска отстъпка – отстъпка, уговорена в Договора, предоставяна от Доставчика на Клиента спрямо цените на Горивата на дребно на Тотем на всяка Бензиностанция, при всяко отделно зареждане на Гориво, както и, ако е предвидено в Договора, спрямо цените на определени Продукти/Услуги;
Услуги, предоставяни от Доставчика – предоставяне възможност на Клиента, срещу представяне на Клиентска Карта или Чип, да закупува Гориво и/или други Стоки/Услуги
Бензиностанциите, които се заплащат от Клиента чрез Авансово или Отложено плащане на стойността им.
ПРЕДМЕТ
Настоящите Общи условия имат за предмет уреждане на отношенията между Доставчика
Клиента във връзка с предоставянето и ползването на Услугите, предлагани от Доставчика. Тези Общи условия представляват неразделна част от Договора и са задължителни за двете страни.
ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
3.1. Клиентската Карта или Чип съдържа записана по електронен начин информация и се използва многократно за идентификация на Клиента и за достъп до Услугите, предоставяни от Доставчика.
3.2. Доставчикът предоставя следните видове Клиентски Карти и/или Чипове:
3.3. С Клиентска Карта или Чип Клиентът може да ползва Услугите, предоставяни от Доставчика, в Бензиностанциите на територията на България и/или извън пределите й, съобразно предвиденото в Договора.
3.4. На Клиента може да бъдат предоставени толкова Клиентски Карти или Чипове, колкото е заявил, и за които са изпълнени всички изисквания, предвидени в настоящите Общи условия и в Договора.
3.5. Клиентът създава свой Профил на Началната страница чрез попълване на наличния на Началната страница формуляр. Създаването на Профил от Клиента е необходимо условие за ползване на Услугите. След регистрация Профилът е непрекъснато достъпен за Клиента след въвеждане на e-mail и парола. Клиентът се съгласява да получава информация от Доставчика чрез качването й в Профила, съобразно предвиденото в настоящите Общи условия.
3.6. Отношенията между Клиента и Доставчика във връзка с предоставянето и ползването на Услугите на Доставчика се уреждат с Договора, в който се уговарят конкретните условия за ползване на Услугите, предоставяни от Доставчика.
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА КЛИЕНТСКИ КАРТИ ИЛИ ЧИПОВЕ
4.1. Доставчикът предоставя Клиентска карта или Чип на Клиент, въз основа на подадено от Клиента Искане за предоставяне на Клиентска карта или Чип и сключен Договор за предоставяне на Клиентски Карти/Чипове. Доставчикът има право да откаже сключването на Договор и предоставянето на Клиентска Карта или Чип, без да посочва основанията за това.
4.2. Клиентът подава през Профила си Искане за предоставяне на Клиентска Карта или Чип в съответствие с достъпния формуляр..
4.3. В Искането за издаване на Клиентска карта или Чип Клиентът следва да посочи вида Клиентска Карта или Чип, брой Клиентски Карти или Чипове, данни на лицето – титуляр/картодържател на всяка от заявяваните Клиентски Карти или Чипове (ако Клиент заявява няколко Клиентски Карти или Чипове, всяка отделна Клиентска Карта или Чип може да има за титуляр/картодържател различно физическо лице, посочено от Клиента в заявлението), адрес за доставка на Клиентските Карти или Чипове след издаването им, телефон за контакт с Клиента.
4.4. Преди подаване на Искането за издаване на Клиентска карта или Чип, Клиентът следва да се запознае с настоящите Общи условия и, ако ги приема, да изрази съгласието си с настоящите Общи условия чрез кликване в съответно поле на Началната страница. Липсата на съгласие на Клиента с Общите условия е пречка да бъде подадено и обработено от Доставчика Искането за издаване на Клиентска карта или Чип, респективно за сключване на Договор.
4.5. След разглеждане на подаденото от Клиента Искане за издаване на Клиентска карта или Чип, в случай че Доставчикът одобри същото и Клиентът приема настоящите Общи условия, между Доставчика и Клиента се сключва Договор за предоставяне на Клиентски Карти/Чипове. При сключване на Договора Общите условия се предоставят на Клиента и се подписват/приемат от него.
4.6. Доставчикът предоставя на Клиента Клиентската/ите Карта/и или Чип/ове, издадени от Доставчика или от Партньор на Доставчика, до … (…) работни дни от сключване на Договора заедно с плик с персонален идентификационен номер (ПИН) за всяка Клиентска Карта или Чип.
4.7. Клиентът заплаща такса за издаване на Клиентска/и Карта/и или Чип/ове, съобразно предвиденото в Договора и действащата Тарифа.
4.8. Клиентската/ите Карта/и или Чип/ове, издадени от Доставчика/Партньор на Доставчика, са и остават собственост на Доставчика/Партньора на Доставчика. В случаите, предвидени в настоящите Общи условия и в Договора, Клиентът дължи връщане на Доставчика на предоставените му Клиентски Карти или Чипове във вида, в който са му предоставени. В случай че Клиентът не може да върне предоставените му Клиентски Карти/Чипове във вида, в който са му предоставени, независимо от причините за това (включително в случай на изгубване, противозаконно отнемане, унищожаване, повреждане на Клиентска Карта/Чип) и/или при отказ на Клиента да върне Клиентска Карта/Чип, Клиентът заплаща на Доставчика обезщетение за всяка една невърната или повредена Клиентска Карта/Чип, в размер, уговорен в Договора.
4.9. След издаването им, Клиентската/ите Карта/и или Чип/ове се доставят на Клиента на адреса, посочен от него в Профила му, или в Искането му за издаване на Клиентска карта или Чип. Разноските за доставката на Клиентските Карти или Чипове са за сметка на Клиента.
4.10. При получаването на Клиентската/ите Карта/и или Чип/ове и плика/овете с ПИН, Клиентът проверява целостта на плика/овете с ПИН и сравнява отпечатаната част от номера на Клиентската Карта или Чипа в плика с ПИН и съответните цифри от номера върху лицевата страна на Клиентската Карта или Чипа.
4.11. При съответствие, Клиентът потвърждава получаването на Клиентската/ите Карта/и или Чип/ове и плика/овете с ПИН, подписвайки приемо-предавателен протокол, съдържащ описание на предадените и получени Клиентски Карти или Чипове.
4.12. При несъответствие между номера, отпечатан на лицевата страна на Клиентска Карта или Чип и този, посочен в плика с ПИН, Клиентът отказва приемането им. Доставчикът се задължава да предостави за собствена сметка в …-дневен срок нова Клиентска Карта или Чип с нов ПИН.
4.13. Доставчикът активира Клиентската/ите Карта/и или Чип/ове в …-дневен срок след подписването на приемо-предавателния протокол.
4.14. Клиентът трябва да запомни своя ПИН за всяка Клиентска Карта или Чип, след което да унищожи листа, върху който е записан. Клиентът не може да променя ПИН на предоставените му Клиентски Карти или Чипове.
4.16. Клиентът може да поиска от Доставчика издаването на нова Клиентска Карта или Чип в следните случаи:
4.16.1. при унищожаване или повреждане на Клиентска Карта или Чип;
4.16.2. при изгубване, кражба или отнемане по друг начин на Клиентска Карта или Чип;
4.16.3. при забравен ПИН;
4.16.4. в случай че трети лица узнаят ПИН на Клиентска Карта или Чип.
4.17. Доставчикът предоставя новата Клиентска Карта или Чип със срок на валидност, съвпадащ с този на заменената Клиентска Карта или Чип. Клиентът е длъжен да върне старата Клиентска Карта или Чип (ако това е възможно), която се унищожава в негово присъствие.
4.18. В случаите по т.4.16. по-горе, както и в случай че Клиентът откаже да върне предоставена му Клиентска Карта или Чип, Клиентът заплаща такса съгласно предвиденото в Договора и действащата Тарифа. Клиентът не дължи такса за невърната Клиентска Карта или Чип в случаите на противозаконно отнемане на Клиентска Карта или Чип, ако своевременно е поискал блокирането й.
4.19. Клиентът заплаща такса за преиздаване на Клиентска Карта или Чип, съобразно предвиденото в Договора и действащата Тарифа.
ДОПЪЛНИТЕЛНИ КЛИЕНТСКИ КАРТИ ИЛИ ЧИПОВЕ
5.1. След сключването на Договора Клиентът може да подаде през Профила си Искане за издаване на допълнителна/и Клиентска/и Карта/и или Чип/ове. За издаването на допълнителни Клиентски Карти или Чипове се сключва допълнително споразумение към Договора.
5.2. Клиентът заплаща такса за издаване на допълнителна/и Клиентска/и Карта/и или Чип/ове, съобразно предвиденото в Договора и действащата Тарифа.
5.3. В случаите по настоящата точка 5, ако страните не са договорили увеличаване на Лимита на Клиента, за всички предоставени му Клиентски Карти или Чипове, включително допълнителните, се прилага първоначално договореният Лимит.
5.4. За предоставянето и ползването на допълнителните Клиентски Карти или Чипове се прилагат всички правила, предвидени в настоящите Общи условия, доколкото изрично не е предвидено нещо различно.
5.5. Всички допълнителни Клиентски Карти или Чипове се деактивират автоматично с прекратяване правото на ползване на основна/та Клиентска/и Карта/и или Чип/ове.
ИЗПОЛЗВАНЕ НА КЛИЕНТСКИТЕ КАРТИ ИЛИ ЧИПОВЕ
6.1. Клиентът се задължава да ползва Клиентската/ите Карта/и или Чип/ове в съответствие с условията за издаването и ползването им, предвидени в Договора и тези Общи условия.
6.2. Клиентът е длъжен да пази Клиентската/ите Карта/и или Чип/ове, записаната върху тях информация и персонализираните им защитни характеристики.
6.3. Клиентът може да ползва Услугите на Доставчика чрез всички предоставени му Клиентски Карти или Чипове до общия размер на Лимита.
6.4. В случай че Клиентът е заявил определен лимит за отделна Клиентска Карта или Чип, той може да ползва Услугите на Доставчика по съответната Клиентска Карта или Чип само до размера на определения за нея лимит. Клиентът може във всеки момент да променя през Профила си определените от него лимити на отделните Клиентски Карти или Чипове, ако към момента на заявяване на промяната не е надвишен определеният от него лимит за всяка отделна Клиентска Карта или Чип.
6.5. Достъпната наличност по всички Клиентски Карти или Чипове за всеки Отчетен период е равна на неизползваната част от договорения Лимит.
6.6. Достъпната наличност по всяка Клиентска Карта или Чип, за които Клиентът е определил лимит, в рамките на общодоговорения Лимит, за всеки Отчетен период е равна на неизползваната част от така определения лимит за съответната Клиентска Карта или Чип.
6.7. За да ползва Услугите, предоставяни от Доставчика, Клиентът следва, при закупуване на Гориво и/или други Стоки/Услуги от Бензиностанция, да представи своя Клиентска Карта или Чип пред служител на Бензиностанцията, като същата бъде въведена в ПОС-терминал и Клиентът въведе своя ПИН.
6.8. Доставчикът предоставя или отказва Услуги по съответна Клиентска Карта или Чип за всяка операция, извършена с нея, след проверка на достъпната наличност и идентификация самоличността на Клиента чрез въведен ПИН.
6.9. При представяне на Клиентска Карта или Чип в Бензиностанция, ако Доставчикът одобри операцията, Клиентът получава Търговска отстъпка, съобразно предвиденото в Договора и стойността на закупените от него Горива или други Продукти/Услуги, след намаляване с предоставената Търговска отстъпка, се отразява по сметката му и с нея се намалява разполагаемият остатък от Лимита за Отчетния период. В случай че Клиентът заявил желание да ползва Услугата Отложено плащане, стойността на всяка покупка по Преференциална цена, ако такава е приложима, съобразно предходното изречение, се натрупва в Общата дължима сума.
6.10. В случай че Клиентът е достигнал договорения с Доставчика Лимит, Доставчикът отказва операциите по предоставяне на Услугите за всички Клиентски Карти или Чипове на Клиента, в рамките на Отчетния период, освен ако предостави на Клиента Допълнителен лимит. В случаите по предходното изречение Доставчикът може по своя преценка да блокира всички или част от предоставените на Клиента Клиентски Карти или Чипове.
6.11. В случай че Клиентът е достигнал определения от него лимит за определена Клиентска Карта или Чип, Доставчикът има право да откаже операциите по предоставяне на Услугите за съответната Клиентска Карта или Чип в рамките на Отчетния период, или, по своя преценка, да блокира съответна Клиентска Карта или Чип, освен ако Клиентът преразпредели лимитите на ползваните от него Клиентски Карти или Чипове или, ако това е невъзможно, Доставчикът предостави на Клиента Допълнителен лимит по съответната Клиентска Карта или Чип.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА КЛИЕНТСКИТЕ КАРТИ ИЛИ ЧИПОВЕ
7.1. Доставчикът издава Клиентските Карти или Чипове със срок на валидност, определен в Договора. Срокът на валидност на Клиентските Карти се посочва върху лицевата им страна.
7.2. В случай че страните постигнат съгласие за продължаване срока на Договора след изтичането на срока на валидност на предоставените въз основа на него Клиентски Карти или Чипове Доставчикът предоставя нова/и Клиентска/и Карта/и или Чип/ове с нов срок на валидност съобразно предвиденото в Договора. Клиентски Карти или Чипове не се преиздават, в случай че до края на месеца, предхождащ този, в който изтича срокът им на валидност, Клиентът подаде писмено искане за прекратяване на Договора.
7.3. Доставчикът не преиздава Клиентски Карти или Чипове, когато е налице някое от основанията за прекратяване на Договора по настоящите Общи условия.
7.4. Доставчикът предоставя Услугите въз основа на Клиентски Карти или Чипове, издадени от Партньори на Доставчика, единствено за срока, определен в Договора, независимо от срока на валидност, обозначен върху Клиентските Карти или Чипове.
7.5. След изтичане на срока им на валидност, Клиентът е длъжен да върне на Доставчика всички предоставени му Клиентски Карти или Чипове, във вида, в който са му предадени. Страните подписват приемо-предавателен протокол за връщането на Клиентските Карти или Чипове, съдържащ описание на броя и вида на върнатите Клиентски Карти или Чипове.
ЗАЩИТНИ МЕРКИ. ПЕРСОНАЛЕН ИДЕНТИФИКАЦИОНЕН НОМЕР (ПИН)
8.1. ПИН е генериран от Доставчика/Партньор на Доставчика секретен код, свързан с конкретна Клиентска Карта или Чип, представляващ комбинация от цифри, който служи за идентификация на Клиента и е известен само на него.
8.2. ПИН се използва само за извършване на операции на съответни устройства в Бензиностанции, като се въвежда от клавиатурата на ПОС-терминал.
8.3. Клиентът е длъжен да пази своя ПИН в тайна, като не го съобщава на никого, не го записва върху Клиентската Карта или Чип или върху каквато и да е вещ, която съхранява заедно с Клиентската Карта или Чип, и да вземе всички други необходими мерки срещу узнаването му от трети лица.
8.4. Ако Клиентът забрави своя ПИН или го въведе грешно три поредни пъти, в резултат от което Клиентската Карта или Чип се блокира, Клиентът може да поиска издаване на нова Клиентска Карта или Чип с нов ПИН, като заплати такса съгласно предвиденото в Договора и действащата Тарифа.
ИЗГУБВАНЕ, ПРОТИВОЗАКОННО ОТНЕМАНЕ, УНИЩОЖАВАНЕ, ПОВРЕЖДАНЕ
9.1. Клиентът се задължава да пази всички предоставени му Клиентски Карти или Чипове с грижата на добър стопанин, като вземе всички необходими мерки срещу загубата, отнемането, унищожаването, повреждането им, както и узнаване на данни, записани върху Клиентските Карти или Чипове, или техните персонализирани защитни характеристики от трети лица.
9.2. В случаите на изгубване, противозаконно отнемане, унищожаване, повреждане, подправяне или използване по друг неправомерен начин на Клиентска Карта или Чип, Клиентът е длъжен незабавно да уведоми Доставчика, като съобщи личните си данни или по възможност номера на Клиентската Карта или Чип.
9.3. Доставчикът взема всички необходими мерки за спиране използването на Клиентската Карта или Чип, като блокира Клиентската Карта или Чип след получаване на съобщението от Клиента.
9.4. В срока на валидност на Клиентската Карта или Чип Клиентът може да подаде писмено искане за активиране на Клиентската Карта или Чип, ако същата не е била междувременно деактивирана. Когато Клиентът не може повече да използва своята Клиентска Карта или Чип, Доставчикът издава нова Клиентска Карта или Чип, съобразно предвиденото в настоящите Общи условия и Договора.
БЛОКИРАНЕ/ДЕАКТИВИРАНЕ НА КЛИЕНТСКА КАРТА/ЧИП
10.1. Доставчикът може да блокира Клиентска Карта или Чип по желание на Клиента въз основа на подадено от него искане.
10.2. Доставчикът блокира или деактивира някои или всички предоставени на Клиента Клиентски Карти или Чипове и в следните случаи:
10.2.1. при получаване на уведомление от Клиента, упълномощено от него лице или трето лице за изгубване, противозаконно отнемане, унищожаване, повреждане, подправяне или използване по друг неправомерен начин на Клиентска Карта/Чип;
10.2.2. при грешно въведен ПИН три поредни пъти;
10.2.3. при възникване на съмнение у Доставчика относно сигурността на съответна Клиентска Карта или Чип, включително при съмнение за неразрешената й употреба, извън случаите по предходните точки;
10.2.4. при прекратяване действието на Договора;
10.2.5. във всички останали случаи, предвидени в закон, в настоящите Общи условия и в Договора.
10.3. Доставчикът има право по своя преценка незабавно, без съгласие на Клиента, да блокира или да деактивира някои или всички предоставени на Клиента Клиентски Карти или Чипове и в следните случаи:
10.3.1. при достигане на 90 % от общия Лимит за Отчетния период или на посочения от Клиента лимит на определена Клиентска Карта или Чип, в случай че Доставчикът е отправил предупреждение до Клиента за достигане на 90 % от съответния лимит, но Клиентът е продължил използването на Клиентската Карта или Чип, без да предприеме действия за предоставянето му на Допълнителен лимит или за преразпределение на Лимита между предоставените му Клиентски Карти или Чипове;
10.3.2. при достигане на Лимита за Отчетния период;
10.3.3. при достигане на определения от Клиента лимит на отделна Клиентска Карта или Чип;
10.3.4. в случай че Клиентът не заплати изцяло или частично Общата дължима сума в срок;
10.3.5. при значително нараснал риск, според преценката на Доставчика, Клиентът да не е в състояние да изпълни задължението си за плащане;
10.3.6. в случай че Клиентът не е използвал предоставена му Клиентска Карта или Чип повече от шест последователни календарни месеца;
10.3.7. във всички останали случаи, предвидени в закон, в настоящите Общи условия и в Договора.
10.4. В случаите по т.10.2. и т.10.3. по-горе Доставчикът информира Клиента за блокирането/деактивирането на Клиентска Карта или Чип и за причините, които са го наложили, освен ако даването на такава информация не е позволено поради съображения за сигурност или с оглед спазването на нормативни изисквания, препятстващи информирането на Клиента, или ако друго е предвидено в Договора.
10.5. Доставчикът активира служебно Клиентски Карти или Чипове, блокирани по т.10.2. и т.10.3. по-горе, след като причините за блокирането отпаднат, с изключение на случаите по т.10.2.1. и т.10.2.2., когато активирането се извършва след подадено писмено искане от страна на Клиента.
10.6. Доставчикът предоставя нова Клиентската Карта/Чип с ПИН, когато е деактивирана по т.10.2.3. За предоставянето на Клиентска Карта/Чип по предходното изречение се прилагат общите правила за предоставяне на Клиентски Карти или Чипове съобразно настоящите Общи условия.
10.7. При неизпълнение от страна на Клиента на задълженията му, предвидени в тези Общи условия, Доставчикът има право по всяко време да деактивира Клиентска/и Карта/и или Чип/ове, както и да откаже преиздаването или заменянето им с други такива.
ЛИМИТ
11.1. Доставчикът предоставя на Клиента Услугите, съобразно сключен Договор и настоящите Общи условия, до достигане на уговорения между страните Лимит. В случай че Клиентът извърши Авансово плащане, надвишаващо стойността на Лимита, Клиентът има право да ползва Услугите до размера на Авансовото плащане през един или повече Отчетни периоди.
11.3. Клиентът ползва общ Лимит за всички ползвани от него Клиентски Карти или Чипове, независимо дали са издадени от Доставчика и/или от негови Партньори.
11.4. Клиентът може по своя преценка да разпредели Лимита в отделни лимити за всяка ползвана от него Клиентска Карта/Чип, като общият сбор от лимитите на всички Клиентски Карти/Чипове следва да се равнява на Лимита, договорен с Доставчика. В случаите по предходното изречение Клиентът може да ползва Услугите на Доставчика по всяка Клиентска Карта или Чип единствено до размера на определения от него лимит на съответната Клиентска Карта или Чип.
11.6. Доставчикът уведомява Клиента по някой от начините, предвидени в настоящите Общи условия, при достигане на 90 % от Лимита за текушия Отчетен период.
11.7. В случай че Клиентът не използва пълния размер на Лимита през определен Отчетен период:
11.7.1. ако Клиентът е извършил Авансово плащане, размерът на разполагаемата стойност по сметката му се намалява с използваната стойност на Лимита през Отчетния период. Неизползваният остатък може да се ползва свободно от Клиента до прекратяване на Договора;
11.7.2.
11.7.3. ако Клиентът ползва Услугата за Отложено плащане, неизползваният остатък от Лимита за съответен Отчетен период не се прехвърля за следващ Отчетен период.
ДОПЪЛНИТЕЛЕН ЛИМИТ
12.1. Клиентът има право да поиска отпускане на Допълнителен лимит за определен Отчетен период. При съгласие от страна на Доставчика, страните сключват допълнително споразумение към Договора за предоставянето на Допълнителен лимит.
12.2. Извън случаите по предходната точка, Доставчикът може, по своя преценка, еднократно да предостави на Клиента Допълнителен лимит, в определен от Доставчика размер, за определен Отчетен период, при наличие на една или повече от следните предпоставки:
12.2.1. …
12.2.2. …
12.2.3. …
За предоставянето на Допълнителен лимит по предходното изречение, Доставчикът и Клиентът сключват допълнително споразумение към Договора.
ПЛАЩАНИЯ
13.1. Клиентът има право да избере дали да извършва Авансово плащане за Отчетния период или да ползва Услугата Отложено плащане. Конкретните условия на видовете плащания се уговарят в Договора.
13.2. В случай че Клиентът избере Авансово плащане, той следва да заплати на Доставчика преди началото на Отчетния период пълната или част от стойността на Лимита за предстоящия Отчетен период, за който се отнася плащането. Стойността на Авансовото плащане може да надвишава размера на Лимита за един Отчетен период.
13.3. При извършено Авансово плащане, Клиентът може свободно да ползва разполагаемата стойност до изчерпването й, в рамките на един или повече Отчетни периоди, като размерът на разполагаемата стойност по сметката му се намалява с Общата дължима сума за Отчетния период. Неизползваният остатък може да се ползва свободно от Клиента до прекратяване на Договора.
13.4. В случай че извършеното от Клиента Авансово плащане е на стойност, по-ниска от размера на Лимита за определен Отчетен период, след изчерпване на стойността на Авансовото плащане преди изтичане на Отчетния период, Клиентът може да избере дали за непотребената част от Лимита в рамките на същия Отчетен период да ползва Услугата Отложено плащане или да извърши ново Авансово плащане.
13.5. В случай че при прекратяване на Договора, независимо от основанието за това, Клиентът не е използвал пълния размер на извършеното от него Авансово плащане, Доставчикът му връща разполагаемия остатък след прихващане на всички дължими от Клиента суми по Договора. Връщането на сумата по предходното изречение се осъществява по посочена от Клиента в Договора банкова сметка. Всички разходи във връзка с извършване на банковия превод са за сметка на Клиента.
13.6. В случай че Клиентът поиска да му бъде върната неразходваната от него част от извършено Авансово плащане, извън случаите по предходната точка, Клиентът заплаща на Доставчика такса в размер на 1 % (едно на сто) от стойността на сумата, чието връщане поискано. Доставчикът връща на Клиента разполагаемия остатък след прихващане на всички дължими от Клиента суми по Договора, включително таксата по предходното изречение. Връщането на сумата се осъществява по посочена от Клиента в Договора банкова сметка. Всички разходи във връзка с извършване на банковия превод са за сметка на Клиента.
13.7. В случай че Клиентът ползва Услугата Отложено плащане, той дължи заплащане на Доставчика на Общата дължима сума в определения в Договора срок съобразно фактурата за съответен Отчетен период. Ако падежът се пада в неработен ден плащането е дължимо в първия следващ работен ден.
13.8. Ако Клиентът ползва Услугата за Отложено плащане и не използва пълния размер на Лимита в рамките на съответния Отчетен период, неизползваният остатък от Лимита не се прехвърля за следващия Отчетен период и Клиентът не може да го ползва след изтичане на Отчетния период, за който е предоставен.
13.9. При Отложено плащане Клиентът има право да прави частични вноски за погасяване на Общата дължима сума по всяко време преди датата на падеж.
13.10. В случай че Клиентът не заплати в срок Общата дължима сума, дължи на Доставчика неустойка за забава в размера, предвиден в Договора, върху дължимата от него сума за всеки ден забава за периода на забавата до плащането на дължимите суми, считано от деня, следващ деня на падеж на фактурата за съответния Отчетен период.
13.11. В случаите по предходната точка Доставчикът има право да блокира или деактивира, без предупреждение, някои или всички предоставени на Клиента Клиентски Карти или Чипове.
13.12. Всички плащания във връзка с Договора се извършват от страните по банков път по посочените в Договора техни банкови сметки. Разходите, свързани с всички банкови преводи (банкови такси/комисиони и т.н.) са за сметка на Клиента.
13.13. Всички плащания се извършват в български левове. При операции с Клиентски Карти или Чипове, извършени от Клиента извън територията на България, стойността на тези операции се изчислява в левове по курса на Българска народна банка на лева към съответната чуждестранна валута, в сила в деня на извършване на операцията.
ОТЧЕТНОСТ
14.1. Доставчикът изготвя и предоставя на Клиента в края на всеки Отчетен период подробна справка за всяка от предоставените на Клиента Клиентски Карти или Чипове относно потребената част от предоставения на Клиента Лимит и непотребената и разполагаема част от извършено от Клиента Авансово плащане, ако има такова; вида, количеството и стойността на закупените от Клиента Горива и/или други Продукти/Услуги през същия Отчетен период; предоставените на Клиента Търговски отстъпки; Общата дължима сума; извършените плащания и срокa за погасяване.
14.2. Заедно със справката по предходната точка Доставчикът предоставя на Клиента фактура за цялото потребление на Клиента през съответния Отчетен период.
14.3. Справката и фактурата по предходните точки се предоставят от Доставчика на Клиента, чрез качването им в Профила на Клиента на Началната страница. Доставчикът може, без да има задължение за това, да изпраща на Клиента справката и фактурата и на адреса на електронна поща на Клиента, посочен от него.
14.4. С въвеждането на справката и фактурата в Профила, Клиентът се счита уведомен за тяхното съдържание и обвързан да заплати сумата, посочена в справката и фактурата.
ТАКСИ
15.1. За ползването на Услугите и за издаването и обслужването на предоставените му Клиентски Карти или Чипове и за операциите, извършвани с тях, Клиентът заплаща на Доставчика таксите, предвидени в Договора, настоящите Общи условия и действащата Тарифа.
15.2. Стойността на дължимите от Клиента такси се включва в Общата дължима сума за всеки Отчетен период.
15.3. Видът и стойността на всички дължими от Клиента такси са посочени в Тарифата, достъпна на Началната страница.
15.4. Доставчикът има право по своя преценка да променя Тарифата за таксите, когато сметне това за необходимо. При промяна на Тарифата уведомлението се извършва най-малко два месеца преди датата, на която промените влизат в сила, чрез съобщения, изпратени по някой от предвидените в настоящите Общи условия начини, както и чрез публикуването на изменената Тарифа на Началната страница.
СРОК НА ДОГОВОРА. ПРЕКРАТЯВАНЕ
16.1. Договорът се счита за сключен и влиза в сила с подписването му от Клиента и от Доставчика, освен ако в Договора е предвидено друго. Договорът е валиден до прекратяването му по някой от начините, предвидени в тези Общи условия или в него.
16.2. Договорът се сключва със срок на действие, съвпадащ със срока на валидност на предоставените от Доставчика Клиентски Карти или Чипове, включително и в случаите на преиздаване на Клиентските Карти или Чипове в срока на валидност, предвидени в настоящите Общи условия.
16.3. Освен ако е уговорено друго, при изтичането на срока по т.16.1. по-горе действието на Договора се подновява автоматично за нов едногодишен период, ако някоя от страните не го прекрати по някой от начините, посочени в настоящите Общи условия
Доставчикът предоставя на Клиента нова/и Клиентска/и Карта/и или Чип/ове. Срокът на Договора може да бъде подновяван съобразно предходното изречение неограничен брой пъти.
16.4. Извън случаите на изтичане срока на Договора, същият се прекратява в следните случаи:
16.4.1. по взаимно съгласие на страните, изразено писмено;
16.4.2. в случаите на т.4.15. и т.22.4. от тези Общи условия;
16.4.3. от всяка от страните с писмено предизвестие, отправено до другата страна най-малко един календарен месец предварително;
16.4.4. при подадено от Клиента писмено искане за прекратяване на Договора по т.7.2. по-горе;
16.4.5. от Доставчика без предизвестие при нарушаване от страна на Клиента на условията на Договора и настоящите Общи условия;
16.4.6. автоматично при откриване на производство по несъстоятелност или ликвидация срещу Клиента – от датата на откриване на производството. В този случай Клиентът е длъжен да върне на Доставчика всички предоставени му Клиентски Карти или Чипове, издадени от Доставчика или от Партньори на Доставчика;
16.4.7. в други случаи, предвидени в закона, настоящите Общи условия или Договора.
16.5. При прекратяване на Договора, правото на Клиента за ползване на Услугите, предоставените му Клиентски Карти или Чипове, включително на всички допълнителни Клиентски Карти или Чипове, се прекратява, Клиентските Карти или Чипове се деактивират и Клиентът е длъжен да ги върне на Доставчика, а всички вземания на Доставчика по Договора, ако има такива, стават изискуеми.
16.6. Независимо от основанието за прекратяване на Договора, Клиентът отговаря за всички извършени преди прекратяването операции и произтичащите от тях задължения, като дължи заплащане на същите.
16.7. Доставчикът има право да търси всички обезщетения и неустойки, предвидени в настоящите Общи условия и Договора, независимо от правото си да прекрати Договора
след прекратяването на Договора, както и в случай на разваляне на Договора и след развалянето на Договора.
ОТГОВОРНОСТ
17.1.1. Клиентът носи отговорност за правилното съхраняване на предоставените му Клиентски Карти или Чипове и за опазване на идентификационните му данни, позволяващи използването на Клиентските Карти или Чипове. Клиентът е длъжен да не разгласява тези данни на трети лица и да не предоставя на трети лица Клиентските Карти или Чипове.
17.1.2. Клиентът е длъжен незабавно да уведомява Доставчика писмено за всеки случай на неразрешени или неточно изпълнени операции с предоставена му Клиентска Карта или Чип, след като е узнал за неразрешената или неточно изпълнена операция. Смята се, че Клиентът е узнал за неразрешената или неточно изпълнена операция най-късно с получаване на месечното уведомление от Доставчика. Клиентът заплаща на Доставчика такса в предвидения в Тарифата размер в случаите, когато се окаже, че уведомлението му по настоящата точка е неоснователно.
17.1.3. Доставчикът не носи отговорност, ако направено от трето лице уведомление по предходната точка за унищожаване, повреждане, изгубване, противозаконно отнемане, подправяне или използване по друг неправомерен начин на Клиентска Карта или Чип, е невярно, а Доставчикът е предприел необходимите мерки в защита на Клиента, като е отказал одобряването на операция с тази Клиентска Карта или Чип.
17.1.4. Доставчикът не носи отговорност за неразрешени или неточно изпълнени операции с Клиентска Карта или Чип, включително в случаи на тяхното изгубване, противозаконно отнемане, повреждане, подправяне или използване по друг неправомерен начин, в случаи на узнаване на данни, записани върху Клиентските Карти или Чипове, или техните персонализирани защитни характеристики от трети лица, независимо от причината за настъпването на подобни обстоятелства.
17.1.5. Доставчикът не носи отговорност в случай на неоснователен отказ на Бензиностанции да приемат операции с Клиентска Карта или Чип или, в случай че инициирана от Клиента операция не може да бъде извършена с Клиентска Карта или Чип по технически, комуникационни или други причини, извън контрола на Доставчика.
17.1.6. Клиентът е отговорен за всички задължения, произтичащи от използването на предоставените му Клиентски Карти или Чипове, и отговаря за всички вреди, причинени от неправилното им използване.
17.1.7. При неизпълнение на задълженията си към Доставчика във връзка с ползването на предоставените му Клиентски Карти или Чипове, Клиентът не може да прави възражения, основани на отношенията му с трети лица.
17.2. Доставчикът не носи отговорност в случай на неправомерен достъп до електронната му система и манипулиране или злоупотреба с данни на Клиента или други нарушения в сигурността на информацията.
17.3. Количество и качество на Горивата и на Продуктите/Услугите, предлагани от Бензиностанциите
17.3.1. Доставчикът не носи отговорност за количеството и качеството на Горивата, нито на други Продукти/Услуги, предоставяни от Бензиностанциите. Отговорност по предходното изречение носят единствено операторите и/или собствениците на Бензиностанциите.
17.3.2. В случай че Клиентът установи нередности по предходната точка, той може да уведоми за тях оператора и/или собственика на съответната Бензиностанция и/или компетентните органи, без предварително уведомяване на Доставчика.
17.3.3. В случай че Клиентът уведоми Доставчика за възникнали проблеми по т.17.3.1. по-горе, Доставчикът е длъжен да съобщи на собственика и/или оператора на съответната Бензиностанция за възникналия проблем и да съдейства за разрешаването му, като спомага комуникацията между Клиента и оператора и/или собственика на Бензиностанцията.
17.3.4. Доставчикът няма задължение да уведомява за нередности компетентни органи, нито да инициира производства по извършване на проверки по сигнали от Клиента.
17.4. Клиентът се задължава точно да изпълнява всички свои задължения, произтичащи от Договора, вкл. Настоящите Общи условия. При неизпълнение на свои задължения Клиентът носи отговорност и дължи на Доставчика предвидените в Договора и настоящите Общи условия обезщетения и неустойки.
17.5.1. Клиентът е длъжен сам да организира изпълнението на всички свои публични задължения, свързани с Услугите, предоставяни от Доставчика.
17.5.2. Извън случаите, изрично предвидени в закон, Доставчикът няма задължение да оказва на Клиента каквото и да е съдействие във връзка с изпълнение на негови публични задължения, нито с изпълнение на кореспондиращи задължения на държавата или общини към Клиента (в това число, за възстановяване на внесен ДДС, акцизи и т.н.).
ПРОФИЛ НА КЛИЕНТА
Профилът на Клиента на Началната страница позволява да Клиента да:
18.2. определя отделен лимит за всяка предоставена му Клиентска Карта или Чип, независимо дали е издадена от Доставчика или от негов Партньор, в рамките на Лимита;
18.3. извършва промени в лимитите по предходната точка, съобразно настоящите Общи условия;
18.6. получава актуална информация относно обектите на Бензиностанциите на територията на цялата страна, в които може да ползва Услугите на Доставчика и за размера на предоставяната отстъпка за Горива и/или Стоки/Услуги, които може да ползва в Бензиностанциите;
18.7. посочва Трети лица, на които желае да отстъпи ползването на предоставени му Клиентски Карти или Чипове, като посочи коя от предоставените му Клиентски Карти или Чипове ще се ползват от съответно Трето лице, предостави данни за Третото лице и определи размера на лимита и отстъпките, които ще има право да ползва съответно Трето лице по предоставена му Клиентска Карта или Чип;
ПОЛЗВАНЕ НА КЛИЕНТСКИ КАРТИ ОТ ТРЕТИ ЛИЦА
19.1. Клиентът има право да преотстъпва ползването на предоставени му Клиентски Карти или Чипове на Трети лица, за което уведомява предварително Доставчика по някой от начините, предвидени в настоящите Общи условия. Доставчикът има право, по своя преценка, да откаже ползването на Клиентски Карти или Чипове от посочени от Клиента Трети лица, без да носи каквато и да е отговорност за това.
19.2. В случай че Клиент предостави ползването на Клиентски Карти или Чипове на Трети лица, Клиентът носи пълна отговорност за изпълнението от Третите лица на всички задължения – парични и непарични, произтичащи от настоящите Общи условия и Договора, като за свои задължения, независимо от уговореното между Клиента и Третите лица.
19.3. Клиентът се задължава да осигури и носи отговорност за спазване от Третите лица на настоящите Общи условия при ползване на Услугите, като Клиентът е длъжен да запознае Третите лица с настоящите Общи условия.
19.4. Доколкото Третите лица не са страна в отношенията между Доставчика и Клиента, Доставчикът няма никакви задължения към Третите лица и Третите лица не могат да упражняват никакви права, произтичащи от Договора и/или Общите условия, нито да предявяват каквито и да е претенции спрямо Доставчика.
19.5. Доставчикът предоставя справки и издава фактури за задълженията по Договора на Клиента. Клиентските Карти или Чипове се предоставят от Доставчика на Клиента и Клиентът дължи връщането им, съобразно предвиденото в настоящите Общи условия.
19.6. При прекратяване на Договора с Клиента се преустановява предоставянето на Услугите по всички Клиентски Карти или Чипове, предоставени на съответен Клиент, включително по тези, ползвани от Трети лица, независимо от уговореното между Клиента и Третите лица.
19.7. В случаите по настоящия раздел важат всички правила на настоящите Общи условия, доколкото изрично не е предвидено друго.
ПОВЕРИТЕЛНОСТ
20.1. Страните се задължават да не разкриват или предоставят на трети лица поверителна информация, станала им известна във връзка с или по повод изпълнението на Договора и/или настоящите Общи условия, включително и след прекратяването на Договора, освен когато разкриването на такава информация се налага с оглед изпълнението на Договора или по силата на закона, или е изискана по съответния съдебен ред. За целите на настоящата разпоредба „поверителна информация“ означава цялата информация, обменена между страните по Договора и/или настоящите Общи условия, както и всички технически или други данни, бизнес планове, информация за сътрудници, търговска документация, бизнес партньори, документация относно проекти, маркетингови доклади, сключени договори, договорни отношения, политика и процедури и др.
20.2. Доставчикът, без това да се счита за неизпълнение на задълженията му по предходната точка, има право да предоставя информация за Клиента на свързани лица на Доставчика, други лица, които са придобили пряко или косвено участие в капитала на Доставчика или в които Доставчикът е придобил пряко или косвено участие, на свои служители, счетоводители, юрисконсулти, адвокати и др., наети/ангажирани от Доставчика във връзка с изпълнението на Договора, доколкото тази информация е необходима за изпълнението на възложените им функции.
20.3. В случай че Клиентът умишлено или по непредпазливост наруши или стане причина за нарушаването на задълженията си по този раздел, в това число от или чрез свои работници/служители, органи или представители, Доставчикът има право едностранно да прекрати Договора, като отправи писмено уведомление до Клиента. Договорът се счита прекратен в момента на отправянето на уведомлението от Доставчика. При упражняването на правото си по предходното изречение, Доставчикът не дължи на Клиента обезщетение за претърпени загуби и пропуснати ползи.
ОБРАБОТКА НА ЛИЧНИ ДАННИ
21.1. Доставчикът, в качеството си на администратор на лични данни или, когато е приложимо, в качеството си на обработващ лични данни, има право да извършва обработването на личните данни на Клиент – едноличен търговец и/или на физически лица, посочени от Клиента като титуляри/картодържатели на предоставени му Клиентски Карти или Чипове, както и да предоставя и получава данни за такива лица и друга информация от бази данни и/или системи за регистрация и да ги обработва, съобразно изискванията на приложимото законодателство.
21.2. За обработката на данните на посочените лица Доставчикът ще използва система за обработка на лични данни, съответстваща на изискванията на приложимото законодателство за защита на личните данни. Доставчикът гарантира, че всички негови представители и служители, на които е възложено обработването на личните данни, са надлежно инструктирани и са декларирали, че няма да разкриват обработваните лични данни в нарушение на приложимото законодателство и предвиденото в настоящите Общи условия и Договора.
21.3. Доставчикът съхранява предоставените му лични данни съобразно предходните точки за срок от 5 (пет) години след прекратяването на Договора, в съответствие с българското законодателство срещу изпирането на пари. След изтичане на този срок Доставчикът се задължава да унищожи личните данни.
КОМУНИКАЦИЯ И ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ ОТ СТРАНИТЕ
22.1. Всяко изявление с правно значение и всякакви информационни изявления на Доставчика и Клиента следва да бъдат изпращани на избраните от страните техни представители, адреси за кореспонденция, електронна поща и телефон, както са посочени в Договора. Всички изявления по предходното изречение ще се извършват от страните чрез изпращане по куриер, с препоръчана или електронна поща, по факс или по телефон.
22.2. Доставчикът може да прави изявления с правно значение и всякакви информационни изявления до Клиента чрез качването им в Профила на Клиента, като същите се смятат получени и станали известни на Клиента от момента на качване на съответната информация в Профила, независимо дали същата информация е изпратена на Клиента и по някой от другите начини, посочени в предходната точка.
22.3. Ако е предвидено в Договора и е юридически и технически възможно за Доставчика, Клиентът може да получава информация чрез кратки текстови съобщения (SMS съобщения) за извършени операции с предоставените му Клиентски Карти или Чипове, в случай че заяви тази услугата и посочи номер на мобилен телефон, на който да бъдат изпращани SMS съобщенията. Заявяване/отказ на SMS услуги Клиентът може да извършва чрез Профила си на Началната страница. Клиентът дължи на Доставчика такса, съгласно предвиденото в Договора и действащата Тарифа, за подадените за изпращане на мобилния оператор SMS съобщения, без да контролира дали те са получени от абоната.
22.4. В случай че Клиентът премине към друг мобилен оператор, но запази номера си, той е длъжен своевременно да информира Доставчика или да промени кода на мобилния си оператор чрез Профила си.
22.5. Доставчикът има право да изпраща уведомления до Клиента за промоции и нови продукти, включително чрез обявяване на същите в Профила. Клиентът може да възрази срещу изпращането от Доставчика на уведомления по предходното изречение. В случай на липса на изрично възражение от страна на Клиента, се смята, че той се съгласява да получава търговски съобщения от Доставчика.
22.6. Клиентът е длъжен в 7-дневен срок да информира Доставчика за настъпили промени в първоначалните данни, предоставени от него при подписването на Договора.
противен случай всички уведомления, покани и други съобщения, изпратени на последните известни на Доставчика адрес, електронна поща, факс или телефон, се считат за надлежно получени от Клиента.
22.7. Договорът се сключва и комуникацията между страните по него се осъществява на български език, ако в него не е предвидено друго.
ПРОМЕНИ В ДОГОВОРА И ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ
23.1. Доставчикът уведомява Клиентите за промени в Общите условия в 7-дневен срок след извършване на промяната по някой от начините, посочени в т.22. от тези Общи условия и/или чрез обявяване на Началната си страница и/или в Профилите на Клиентите. При уведомяване чрез кратко текстово съобщение на телефон, в него може да се посочи и само информация за извършената промяна и за мястото, където е публикувано съдържанието на изменените Общи условия.
23.2. В случай че промените в Общите условия се отнасят до предоставяните Услуги, Доставчикът уведомява Клиента за промените най-малко един месец преди датата, на която те влизат в сила, по някой от начините, предвидени в предходната точка. Клиентът може да получи при поискване предвижданите промени в Общите условия на хартиен носител в офис на Доставчика.
23.3. След извършване на промените по предходните точки Доставчикът преустановява предлагането на Услугите при действащите преди изменението условия, ако Клиентът е приел измененията.
23.4. Ако не приема промените, за които е уведомен, Клиентът има право да се откаже писмено от Договора, без да посочва причина и без да дължи обезщетение или неустойка, преди датата на влизане в сила на промените, съответно в едномесечен срок от получаване на съобщението по т.23.1. по-горе. Договорът се счита прекратен от деня на получаване на изявление от Клиента в този смисъл или всяко друго изявление, показващо несъгласие с изменените условия.
23.5. Счита се, че Клиентът е приел промените, ако не е отправил изявление по предходната точка в предвидените срокове.
Клиентска Карта или Чип, се счита, че Клиентът е изявил съгласие с това, когато, ако е необходимо, заяви Услугата, както и като използва новата Услуга за първи път. В тези случаи Клиентът не може да упражни правото по т.23.4. по-горе.
23.7. Доставчикът не уведомява Клиента за промени, възпроизвеждащи промени в нормативни актове. В случаите по предходното изречение Клиентът не може да упражни правата си по т.23.4. по-горе.
ДОПЪЛНИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
24.1. С подписването на Договора, включващ настоящите Общи условия, Клиентът декларира, че е получил Общите условия, съгласява се с тях и ги приема като обвързващи, приложими в отношенията му с Доставчика.
24.2. Доставчикът има право да променя размера на Търговската отстъпка, предоставяна на Клиенти по вече сключени Договори, след предварително уведомяване на Клиентите по някой от начините, предвидени в тези Общи условия. Предоставяните от Доставчика Търговски отстъпки се публикуват на Началната страница на Доставчика
в Профилите на Клиентите. Всяко изменение в размера на Търговските отстъпки влиза в сила от датата на публикуването му по посочените в предходното изречение начини.
24.3. Доставчикът предоставя на Клиента Общите условия, приложими към датата на сключване на Договора.
24.4. Всички разходи, свързани с преговори между страните за сключване на Договора и със сключването на Договора са за сметка на Клиента.
24.5. Клиентът има право по всяко време на действие на Договора, при поискване, да получи настоящите Общи условия, както и да ги изтегли в непроменяем вид от Началната страница, актуални към датата на предоставянето/изтеглянето им.
24.6. При несъответствие между предвиденото в Договора и в Общите условия, предимство имат клаузите на Договора.
24.7. Приложимо към Договора и тези Общи условия е относимото българско законодателство.
24.8. Всички спорове между страните се решават чрез преговори. В случай че страните не могат да решат спора по посочения начин, всички спорове, породени от Договора и/или настоящите Общи условия или отнасящи се до тях, включително споровете, породени или отнасящи се до тяхното тълкуване, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и споровете за попълване на празноти в Договора или приспособяването му към нововъзникнали обстоятелства, ще бъдат разрешавани от Международния арбитражен съд при Института по международно частно право със седалище в гр. София, Република България, http://ipil.org/arb_rule.html, съобразно с неговия Правилник за дела, основани на арбитражни споразумения.
Настоящите общи условия са одобрени от управителите на „Мотобул“ ЕООД влизат в сила от 06.12.2016 г.
Големите петролни компании класифицират клиентите си по важност според тяхното потребление. Това води до избирателно отношение и липса на контрол върху обслужването. За нас в Томбоу сте важни Вие, а не месечният Ви бюджет за гориво. За всеки наш клиент се грижи личен акаунт мениджър, който ще Ви предостави първокласното обслужване, което заслужавате. Каквито и да са Вашите въпроси (нужда от нова карта или помощ при неработеща, блокиране и отблокиране на карта, ограничение за тип гориво, напомняне за предстоящо или закъсняло плащане и др.), ние Ви гарантираме бърза реакция и разрешаване на проблема в рамките на работния ден. Тази възможност за малките клиенти липсва при повечето доставчици на карти за гориво, а това прави работния процес труден и тромав. Ако Вашето потребление е до 10 000 литра месечно (средна консумация на 2-3 ТИРа за месец), Вие се явявате малък клиент за всички петролни компании, независимо колко голяма компания сте. В Томбоу знаем добре и разбираме напълно колко динамично и непредвидимо може да бъде работното ежедневие. Затова като наш корпоративен клиент Вие ползвате услуги и отношение, предназначени за големи компании, но с личен подход, присъщ за малките.
Големите петролни компании класифицират клиентите си по важност според тяхното потребление. Това води до избирателно отношение и липса на контрол върху обслужването. За нас в Томбоу сте важни Вие, а не месечният Ви бюджет за гориво. За всеки наш клиент се грижи личен акаунт мениджър, който ще Ви предостави първокласното обслужване, което заслужавате. Каквито и да са Вашите въпроси (нужда от нова карта или помощ при неработеща, блокиране и отблокиране на карта, ограничение за тип гориво, напомняне за предстоящо или закъсняло плащане и др.), ние Ви гарантираме бърза реакция и разрешаване на проблема в рамките на работния ден. Тази възможност за малките клиенти липсва при повечето доставчици на карти за гориво, а това прави работния процес труден и тромав. Ако Вашето потребление е до 10 000 литра месечно (средна консумация на 2-3 ТИРа за месец), Вие се явявате малък клиент за всички петролни компании, независимо колко голяма компания сте. В Томбоу знаем добре и разбираме напълно колко динамично и непредвидимо може да бъде работното ежедневие. Затова като наш корпоративен клиент Вие ползвате услуги и отношение, предназначени за големи компании, но с личен подход, присъщ за малките.
Големите петролни компании класифицират клиентите си по важност според тяхното потребление. Това води до избирателно отношение и липса на контрол върху обслужването. За нас в Томбоу сте важни Вие, а не месечният Ви бюджет за гориво. За всеки наш клиент се грижи личен акаунт мениджър, който ще Ви предостави първокласното обслужване, което заслужавате. Каквито и да са Вашите въпроси (нужда от нова карта или помощ при неработеща, блокиране и отблокиране на карта, ограничение за тип гориво, напомняне за предстоящо или закъсняло плащане и др.), ние Ви гарантираме бърза реакция и разрешаване на проблема в рамките на работния ден. Тази възможност за малките клиенти липсва при повечето доставчици на карти за гориво, а това прави работния процес труден и тромав. Ако Вашето потребление е до 10 000 литра месечно (средна консумация на 2-3 ТИРа за месец), Вие се явявате малък клиент за всички петролни компании, независимо колко голяма компания сте. В Томбоу знаем добре и разбираме напълно колко динамично и непредвидимо може да бъде работното ежедневие. Затова като наш корпоративен клиент Вие ползвате услуги и отношение, предназначени за големи компании, но с личен подход, присъщ за малките.
Големите петролни компании класифицират клиентите си по важност според тяхното потребление. Това води до избирателно отношение и липса на контрол върху обслужването. За нас в Томбоу сте важни Вие, а не месечният Ви бюджет за гориво. За всеки наш клиент се грижи личен акаунт мениджър, който ще Ви предостави първокласното обслужване, което заслужавате. Каквито и да са Вашите въпроси (нужда от нова карта или помощ при неработеща, блокиране и отблокиране на карта, ограничение за тип гориво, напомняне за предстоящо или закъсняло плащане и др.), ние Ви гарантираме бърза реакция и разрешаване на проблема в рамките на работния ден. Тази възможност за малките клиенти липсва при повечето доставчици на карти за гориво, а това прави работния процес труден и тромав. Ако Вашето потребление е до 10 000 литра месечно (средна консумация на 2-3 ТИРа за месец), Вие се явявате малък клиент за всички петролни компании, независимо колко голяма компания сте. В Томбоу знаем добре и разбираме напълно колко динамично и непредвидимо може да бъде работното ежедневие. Затова като наш корпоративен клиент Вие ползвате услуги и отношение, предназначени за големи компании, но с личен подход, присъщ за малките.